Telefon ei lülitu sisse. Tahvelarvuti ei võta pilti ette

Telefon käivitub korraks ja lülitub kohe välja?

Nutiseade võtab voolu taha, aga ei lähe käima?

Seade ei reageeri käivitamisele mitte ühelgi viisil?

Netiabi Hoolduskeskus teostab nutitelefonide ja tahvelarvutite garantiivälist remonti. Lahendame nutiseadmete käivitumisega seotud probleeme. Juhul, kui nutitelefon või tahvelarvuti ei lähe käima (või ei võta üldse voolu taha), on mõistlik see tuua meie kogenud tehnikutele koos laadijaga üle vaatamiseks.

Probleemi tuvastamiseks too meie tehnikutele oma seade koos laadijaga ning kirjelda oma tavapärast laadimisprotsessi – siis saame selge ülevaate sellest, millises laadimisahela osas probleem võib peituda.

Seadme remontimisel Netiabis tuvastame vea tasuta! *

Nutiseadmete käivitamisprobleeme võivad põhjustada mured laadimisega – laadija, laadimispesa või akuga. Mõnikord lülitub telefon sisse ja tegelikult on probleem hoopis ekraanis, mis ei tööta. Viga võib peituda ka tarkvaras ja seda aitab lahendada tehaseseadmete taastamine – või halvemal juhul on emaplaat vigastatud ning see vajab remonti või vahetust. Konkreetse vea tuvastavad meie tehnikud kohapeal.

Sinu nutiseade on kindlustatud või Sul on kodukindlustus?

Nutiseadmete remondikulud võib katta ka nutikindlustus või kodukindlustus. Teostame nutiseadmete ülevaatust, defekteerimist ja eksperthinnanguid kõikidele kindlustustele. Selleks vaatame seadme üle, fikseerime probleemid ja võimalusel teeme remondipakkumise. Loe eksperthinnangute kohta lähemalt SIIT!

NB! Me ei paku eksperthinnangute koostamise teenust Apple toodetele

Vaata, milliste tootjate nutiseadmeid me remondime:

Samsung | Sony | Huawei | Nokia | Apple | OnePlus | LG

Sinu telefon või tahvelarvuti ei lähe käima? Too see Netiabisse – teeme korda!







Annan Netiabi- le (Infolink Grupp OÜ-le) nõusoleku saata minu e-posti aadressile uudiseid meie tegemistest. Oma nõusoleku saad igal ajahetkel tagasi võtta.

+372 5850 1010

Anton Rütman
teenindusjuht

Sinu nutitelefon või tahvelarvuti ei lülitu sisse? Mida teha?

Olukorras, kus tahvelarvuti või ka nutitelefon ei käivitu, on mõistlik kõigepealt tuvastada, ega akupinge ei ole lihtsalt liiga madalaks läinud. Kui nutiseade ei käivitu kohe peale vooluvõrku ühendamist, on mõistlik lasta sel 10-30 minutit laadida ja uuesti proovida. Kui laadimine ei aita, võib viga olla laadijas või laadimispesas. Netiabi Hoolduskeskusest on võimalik osta oma nutiseadmele uus laadija. Parandame ja vahetame ka töö lõpetanud laadimispesasid.

Juhuks, kui kävitumisprobleemi ei põhjusta laadimine, teeme põhjalikuma veatuvastuse – tuvastamaks, mis on probleemide täpne põhjustaja. Veatuvastuse lõppedes saame anda juba konkreetset infot, milles on viga, kuidas seda parandada ning milline on töö ligikaudne maksumus.

Sinu tahvelarvuti või nutitelefon ei lähe käima? Too see Netiabi kogenud tehnikutele – ja leiame probleemile lahenduse.